joi, 23 octombrie 2014

Zombii de la metrou

"Atentie urmeaza statia Piata Unirii cu peronul pe partea stanga" cati dintre voi mai auziti asta? Sunt sigur ca toti cei care merg cu metroul, dar cati mai bagati de seama acest lucru? Astazi m-am decis sa fiu atent la cei din jurul meu si ce crezi, nimeni nu era atent la mine,nu ca as fi o persoana importanta dar 90% dintre oamenii care merg cu metroul stau cu smarphone-ul in mana sau cu tableta, sa spunem ca inteleg acest lucru ,dar sa fim serios tehnologia a ajuns o obsesie incredibila. Eu am ramas uimit sa vad ca cei care foloesc telefonul au si un al saptelea simt, mie mi se pare imposibil sa urci scarile , sa ai castile in urechii cu volumul la maxim si sa postezi nu stiu ce chestie pe facebook atentie toate aceste lucruri

 facute in acelas timp. Eu nu inteleg de ce hotii de buzunare nu activeaza pe la metrou, frate faci o investitie de 4 lei cat costa o cartela, te uiti dupa cineva care sta in picioare si cu telefonul in mana si ai cale libera la portofel sau prin geanta. Sunt sigur ca oamenii sunt mult mai preocupati de ce a postat un prieten pe facebook decat daca mai are portofelul in buzunar. Inainte ca telefoanele mobile sa fie inventate, oamenii nu aveau de ales si erau oarecum obligati să interacţionez unii cu alţii. Acum acest lucru nu mai este necesar, din moment ce ne putem preface că facem ceva important pe telefon, aşa că nu ne mai gândim ce să le spunem celorlalţi. Şi asta omoară conversaţia. După părerea mea, acest lucru e o suferinţă socială din ce în ce mai accentuată. Ma gandesc cu groaza la momentul in care voi avea un copil si o sa imi ceara sa-i cumpar telefon, din acel moment toata copilaria lui va fi distrusa, nu va mai juca fotbal cu baietii va juca Fifa, de ce sa alerge el cand poate sa faca pe altcineva sa alerge pentru el. Nu se va mai juca "Pac Pac" cu o teava de plastic si cornete din hartie, va juca Counter Strike. Trist, o imagine prea trista, eu nu sunt impotriva tehnologiei, dar prea multa chiar strica. Uitati-va la copii din jurul vostru cat sunt de grasuti si de lenesi, oare de ce? Sunt sigur acest raspuns sta pe buzele tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu