joi, 30 octombrie 2014

Crezi ca te iubesc?

Spui ca iubesti ploaia, dar folosesti umbrela ca sa treci prin ea. Spui ca iubesti soarele, dar cauti umbra atunci cand straluceste. Spui ca iubesti vintul, dar inchizi fereastra atunci cand bate. Atunci ce sa mai cred eu cand imi spui ca ma iubesti? In aceasta situatie eu cred ca a iubi inseamna sa accept ce ai fost, ce esti, si ceea ce vei fi. Insa , eu nu te iubesc pentru ca esti frumoasa, tu esti frumoasa pentru ca te iubesc. Cel mai mult imi doresc de la tine sa ma iubesti cand o merit mai putin , pentru ca atunci am

nevoie de cea mai mare iubire. Din punctul meu de vedere nu iubesti pe cineva pentru ca este perfect. iubesti pe cineva in ciuda defectelor pe care le are acea persoana. Pana la urma fie ca ma iubesti fie ca ma urasti, ambele situatii sunt in avantajul meu, daca ma iubesti asta inseamna ca eu voi fi mereu in inima ta, iar daca ma urasti atunci voi fi mereu in mintea ta. Pana sa te cunosc nu credeam ca in viata mai usor se invinge ura cu dragostea, minciuna cu adevar si violenta cu abnegatia. Pana sa te cunosc credeam ca a fi fericit se poate doar atunci  cand totul este perfect, acum sunt fericit pentru ca am invatat sa vad dincolo de imperfectiuni. Nimeni nu pierde pe nimeni, pentru ca nimeni nu poseda pe nimeni. Asta este adevarata experienta a libertatii in dragoste: sa ai cel mai important lucru din lume fara a-l poseda. Tine minte ca viata nu este despre cum sa supravietuiesti in furtuna, ci despre cum sa dansezi in ploaie.

2 comentarii: