miercuri, 22 octombrie 2014

Fum dupa fum, mai trag un fum

Da chiar asa, fum dupa fum, mai trag un fum.Iarba, de ce as fuma iarba?Hmm dar unii de ce consuma alcool? Sa spunem ca este vorba despre viciu in ambele situatii, dar care dintre cele doua este mai periculos? Multi o sa imi spuneti ca ambele si sunt de acord intr-o oare care masura cu voi, dar dintre "iarba" si alcool sincer sa fiu mi se pare de zece ori mai periculos alcoolul sunt sigur ca efecte daunatoare  asupra propriului organism poti sa ai si daca fumezi iarba. Dar acum sa ne gandim un pic si la cei din jurul nostru.




Vreau sa va intreb de cate ori ati vazut la tv ca doi prieteni au baut si dupa aceea au ajuns sa se omoare intre ei. Sunt sigur ca nu doar o data ati vazut sau ati auzit astfel de cazuri, dar sunt curios daca ati auzit sau vazut vreodata ca doi prieteni au fumat iarba si au facut ceva rau.Oameni buni sa fim seriosi in trecut iarba se folosea ca si medicament toata lumea stie asta, eu sincer sa fiu ma feresc de zece ori mai mult de un betiv decat de o persoana care fumeaza iarba. Nu am vazut un fumator de iarba sa fie nervos sau frustrat, omu cand fumeaza are zambetu pe buze frate pe cand un betiv are o sticla in mana si daca aude ceva ce nu-i place din mana lui poate ajunge direct in capul tau. Eu nu pot sa inteleg de ce in unele tari iarba este ilegala ,dar alcoolul este legal peste tot. Hai sa ne uitam un pic prin Canada stiati ca de cand s-a legalizat iarba statul a avut o crestere de 3% a PIB-ului? Pana si presedintele Americii Barack Obama a declarat ca alcoolul este mai daunator decat marijuana si a recunoscut ca in tinerete fuma iarba. Stiati ca uleiul de marijuana este folosit impotriva epilepsiei si are efecte benefice si rapide,semintele de marijuana contin acizi grasi esentiali Omega-6
si Omega-3 si sunt benefice inimii si digestiei? Vreau sa stiu si eu un singur efect bun al alcoolului ,doar unul atat. Probabil singurul lucru bun la alcool este pretul si atat.Din punctul meu de vedere ar trebuii sa se interzica alcoolul nu iarba, din cauza bauturii oamenii isi omoara nevestele si prietenii, din cauza alcoolului mor zilnic zeci de oameni nevinovati la volan.

Tine minte mai bine un prieten fumat decat unul beat. Elefant.ro - Premium

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu