vineri, 31 octombrie 2014

Parfum de gelozie

Oare unde esti tu in acest moment? Esti la scoala, la munca, dar cu cine esti si ce faci? De fiecare data cand ajungi acasa ma linistesc sentimentul de neliniste dispare, dar cand te apropii de minee simt un miros care nu este al tau. Simt ca vrei sa imi spui ceva si nu ai curaj. Vreau sa te intreb daca el te face mai fericita decat te fac eu? Vreau sa te intreb daca el are ochi numai pentru tine. Ce are el si nu am eu? Daca il iubesti mai mult pe el vreau sa te intreb atunci de ce mai vi acasa? Nu ti se pare ciudat sa doarma in acelas pat doua persoane care nu se cunosc? Probabil ca aceste raspunsuri nu le voi afla niciodata sau le voi afla atunci cand va fi prea tarziu.

Ai idee cum este sa privesc in ochii tai si vad mereu pe altcineva, m-am saturat, vreau sa ma uit in ochii tai si sa vad aceasi persoana pe care am cunoscuto prima data. Oare aceste lucruri sunt doar in imaginatia mea? Oare exagerez? Oare sunt prea gelos? Dar daca sunt gelos sunt gelos pentru ca te iubesc. Asta este un lucru rau? Din cate stiu eu gelozia este o stare de spirit ce oscileaza intre iubire si ura, intre realitate si imaginatie. Gelozia face parte din placerea iubirii, ea ne trezeste la realitate, ne insufleteaza si ne erotizeaza. Dar tu nu esti geloasa? Nu esti curioasa de potentiala ta "rivala"? Nu vrei sa sa-i sti culoara parului, inaltimea sau unde lucreaza? Nu cred ca exista o persoana care sa nu fi simtit cel putin o data in viata o gelozie puternica, taoiasa, atroce! Eu cred ca gelozia este un sentiment care adeasa ascunde frustrari si dorinte secrete. De multe ori judecata gresit gelozia este un motiv de rusine si are un aspect care trebuie exploatat riguros. Prin gelozie putem desoperii anuminte sentimente si ne putem lupta cu ele. Odata ce reusim sa invingem acest sentiment, vom ajunge sa ne simtim mai bine si putem construii relatii mai puternice, mai sanatoase si mult mai placute.

Un comentariu: