sâmbătă, 5 septembrie 2015

Evoluam in fiecare zi, dar o facem bine?

           
  Am avut timp sa fiu egosit si superficial, am avut timp sa fac din regrete o boala. Am avut timp sa descopar ca lumea in care ma aflu nu este aceea in care vreau sa traiesc, dar ce pot face eu?
-Sa schimb lumea???
Lumea nu se schimba, ea evolueaza, din pacate evoluam.
Dar ce inseamna evolutie? Razboaie, bani, putere, tehnologie in general lucruri materiale.
Intr-un razboi mor oameni nevinovati asta inseamna evolutie?
Pentru a face rost de bani unii oameni isi vand copii si isi tradeaza apropriatii, asta inseamna evolutie?



Pentru a avea putere trebuie sa inseli si sa distrugi, asta inseamna evolutie?
Tehnologia ne controleaza, telefonul te trezeste, iti spune cand sa mergi la munca, in general un om pierde patru ani din viata uitandu-se in jos la telefon, asta inseamna evolutie pierderea timpului?
Eu cred ca am fost candva evoluatii, atunci cand nu existau razboaiele, banii, puterea si tehnologia, atunci cand eram simplii oameni.Nu aveam masini care se conduc singure, defapt nu aveam masini deloc, dar tot ajungeam dinr-un capat al lumii in altul. Nu aveam bani, dar supravietuiam, mancam ce produceam. Razboaiele nu existau pentru ca nu erau nici banii si nu ne doream putere.
Ce inseamna evolutie?
Unii traiesc in apartamente de sute de metrii in marile orase ale lumii, dar culmea este ca is fac concediile in locuri "salbatice" vor aer curat, aer curat gasim doar in salbaticie? Ar trebuii sa fie peste tot ,aerul se poate "murdarii"??? Cine "murdareste" aerul? Cei care detin companii petroliere, in general cei care provoaca razboaie pentru bani, putere etc...

Ce inseamna evolutie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu