miercuri, 12 noiembrie 2014

Daca te uiti in oglinda si nu vezi nimic. Inseamna ca ai vazut ce trebuie.

Te uiti la mine si nu ma vezi. Ma intreb de ce? Sunt invizibil? Nu cred. Daca nu vrei sa ma vezi atunci de ce ma privesti? Ma ignori, dar ma urmaresti cu privirea. Am impresi ca nici macar nu sti ce iti doresti, dar totusi ai diverse dorinte si vrei sa lupti  pentru ele. Esti atat de obosita incat ai uitat sa mai lupti, dar nu ai uitat motivele. Puneti ideile in ordine si gandestete pas cu pas ce este de facut renunti sau lupti. Degeaba vrei sa iti pui ideile in ordine pentru ca nu reusesti niciodata, mereu ai idei noi.

Fiecare idee noua pe care o ai te ajuta cu adevarat sa iti indeplinesti dorintele? Candva printre dorintele tale eram si eu. Daca stau si ma gandesc mai bine eu eram singura dorinta pe care o aveai, odata cu timpul au inceput sa creasca si numarul dorintelor tale. Bineinteles, eu poate nu mai sunt o prioritate pentru tine. Daca nu sunt prioritar de ce nu ma inlaturi? De ce ai atat de multe dorinte daca nici macar nu sti ce iti doresti cu adevarat? De ce nu esti sincera cu tine in primul rand? Cum poti sa fi sincera cu tine, cand tu nici macar nu sti cine esti cu adevarat. Tu esti cine esti, dar pentru mine poate esti totul. Iti place sa fi diferita, dar in ultimul timp ai aceleasi gesturi. Si asta nu este un lucru bun. De ce imi spui iubitule daca nu ma iubesti? De ce imi spui draga daca nu iti sunt drag? De ce ma faci sa rad daca tu vrei sa ma ranesti. Iti este mila de mine? Nu vreau. De ce imi spui ca esti o persoana curajoasa cand defapt tie iti este frica sa imi arati cine esti tu cu adevarat? Crezi ca nu stiu cine esti? Daca nu mai sti tu, iti spun eu cine esti. Dute si uitate in oglinda. Ce vezi?
 Vezi o persoana confuza, o persoana ambitioasa si totusi ce vezi? In mod normal nu ar trebuii sa vezi nimic. Absolut nimic. Asta inseamna ca ar trebuii sa ma vezi pe mine, adica nimic. Nimic pentru tine, dar cineva pentru altii. Invizibil pentru tine, dar destul de vizibil pentru cine merita. Si totusi am invatat si invat  foarte multe lucruri de la tine. Am invatat ca cel mai dureros lucru este ignoranta, dar in acelas timp am invatat cum sa ma fac remarcat. De la tine am mai invatat ca ochii spun totul, prin simplul fapt ca nu ma mai privesti. Am mai invatat ca nu este bine sa iti doresti foarte multe lucruri de la viata sau de la o persoana. Doreste-ti doar persoana aceea cu adevarat! Lucrurile bune vin de la sine. Eu pentru toate aceste lucruri iti multumesc si iti doresc ca incetul cu incetul sa iti dai seama cine esti cu adevarat si ce iti doresti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu